Yumna Zaidi Looking Queen in New Lovely Dress

0
1
Yumna Zaidi Looking Queen in New Lovely Dress
Yumna Zaidi Looking Queen in New Lovely Dress

Table of Contents

نئے خوبصورت لباس میں یمنا زیدی لِکنگ ملکہ

یمنا زیدی پاکستانی شوبز انڈسٹری میں اب تک کی بہترین اداکارہ اور انوکھا فنکارانہ ہیں ، یومنا کا تعلق ایک بہت ہی پڑھے لکھے گھرانے سے ہے جس نے اپنی تعلیم پاکستان سے باہر کی تھی۔ یومنا کو انتہائی پیارے اور خوبصورت چہرے سے نوازا گیا ہے کہ وہ فطری انداز میں اداکاری کے فن کو ظاہر کرنے کا فن رکھتی ہے۔

انہوں نے ڈرامہ خوشی روگ میں اپنے کیریئر کا آغاز کیا اور اس کے بعد ، انہوں نے بہت سے ہٹ ڈرامے کیے اور انہیں کافی کامیابی ملی۔ یومنا 2017 میں نعمان اعجاز ڈار سی جاتی ہے سیلا کے ساتھ میگا ہٹ سیریل ڈرامہ پیش کررہی ہے ، یہ 2017 میں یہ سب سے اعلیٰ درجہ کا ڈرامہ ہے۔

یمنا زیدی 2021 میں 31 سال کی عمر میں پہنچی اس نے معاشیات میں گریجویشن کیا وہ 2020 میں بہت سے ایوارڈ بھی جیت چکی ہے اسے بہترین اداکارہ کے زمرے میں اپنے ڈرامہ پیئر کا صدیقی سے ایوارڈ ملا۔ راز ای الفت شہزاد شیخ کے ساتھ جیو ٹی وی پر یومنا کی ایک اور ہٹ سیریل ہے۔ یومنا پرل کانٹینینٹل ہوٹل میں ہونے والے ایونٹ کی کچھ نئی تصاویر بہت سے شوبز دوستوں کے ساتھ شیئر کریں۔

یمنا زیدی کے بھی سوشل میڈیا پر فین فالونگ کی ایک بہت بڑی سطح ہے۔ انسٹاگرام اکاؤنٹ پر 8. followers ملین فالورز ہیں جن کا ایوارڈ ملنے کے بعد یومنا رونا شروع کردیتی ہے کیوں کہ حال ہی میں وہ اپنے والد سے محروم ہوگئیں اور یہ ایوارڈ اپنے والد کو وقف کردیں مجموعی طور پر وہ بہترین ماڈل اور اداکارہ میں گرتی ہیں۔ پاکستانی شوبز انڈسٹری۔

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here