HomeFamily ShowbizShahid Afridi Some Memorable Clicks with his All Daughters 2021

Shahid Afridi Some Memorable Clicks with his All Daughters 2021

Table of Contents

شاہد آفریدی اپنی تمام بیٹیوں کے ساتھ کچھ یادگار کلکس

شاہد آفریدی پاکستان کے سب سے زیادہ پیارے فرد ہیں وہ پاکستان میں واحد بیٹسمین ہیں لوگ صرف آفریدی کی بیٹنگ دیکھنے اسٹیڈیم میں آتے ہیں۔ وہ 5 بیٹیاں اور سب اچھے اور سچے مسلمان نظر آرہے ہیں۔ شاہد آفریدی کی اہلیہ بھی پارڈا مشاہدہ خاتون ہیں ہم شاہد آفریدی کی کچھ یادگار اور نایاب کلکس ان کی تمام بیٹیوں کے ساتھ جمع کرتے ہیں۔

شاہد خان آفریدی کو پاکستان کے خیبر آفس میں پہلی واک 1980 میں دنیا میں لایا گیا تھا۔ وہ پشتونوں کے آفریدی گروپ کا ٹکڑا ہے۔ اس کرکٹر نے اپنے والدین کے پہلے کزن سے نکاح کیا ، جس کا نام نادیہ آفریدی ہے۔ اس جوڑے کی پانچ جوان خواتین ہیں جن کا نام عقصہ ، اسمارہ ، اجوا ، انشا ، عروہ ہے۔

شاہد آفریدی اور ان کی بہتر نصف نادیہ آفریدی کو صرف 20 سالوں سے مقابلہ کیا گیا ہے۔ مزید برآں ، اس وقت یہ جوڑے پانچ لڑکیوں کا سرپرست بن گیا ہے۔ اور یہ بات ذہن میں رکھتے ہوئے کہ خوش قسمتی سے اس کی سب سے قدیم بچی اقصیٰ آفریدی کو کرکٹر شاہین آفریدی کے ساتھ بند کر دیا گیا۔ مزید یہ کہ آفریدی خاندان نے اس کی تصدیق کی ہے۔ مزید برآں ، سال 2021 میں ، شاہد آفریدی کی عمر 44 سال ہوگئی ہے۔

شاہد آفریدی اپنے زبردست بیٹنگ اسٹائل کی وجہ سے پاکستان کرکٹ ٹیم کے ایک آل راؤنڈر تھے۔ انہوں نے اپنے کرکٹ پیشہ کا آغاز 1996 میں کیا تھا۔ انہوں نے تاریخ کے سب سے زیادہ چھکے لگا کر ون ڈے کرکٹ میں ایک ریکارڈ بنایا تھا اور مزید برآں انہوں نے 37 کنواین میں تیز ون ڈے سنچری بنانے کا ریکارڈ اپنے نام کیا تھا۔

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular

Recent Comments