Saleem Sheikh Enjoying with her lovely Daughter Nashmia Sheikh

Saleem Sheikh Enjoying with her lovely Daughter Nashmia Sheikh

Table of Contents

سلیم شیخ اپنی پیاری بیٹی نشمیہ شیخ کے ساتھ لطف اندوز ہو رہی ہیں

سلیم شیخ بھی شوبز کے ایک لیجنڈری اداکار ہیں ، ان کا تعلق بھی لیجنڈ فیملی سے ہے جس میں ان کے بہت سے ہٹ اداکار پیدا ہوتے ہیں اور شوبز انڈسٹری میں اچھی شہرت حاصل کرتے ہیں۔ سلیم شیخ پہلی بار 1970 میں ڈرامہ میں نظر آئے جس کا مطلب ہے 50 سال پہلے وہ لیجنڈری اداکار ہیں۔ سلیم بہت سے گرم ڈراموں میں کام کررہا ہے۔

زیادہ تر سلیم پی ٹی وی ڈراموں میں کام کرتے ہیں کیونکہ اس وقت صرف پی ٹی وی نے ہی کوئی ایسی چینل تیار نہیں کیا تھا جس میں کوئی اور چینل نہ تھا۔ اس کی شادی 1999 میں نوشین شیخ سے ہوئی تھی۔ وہ شوبز ورلڈ سے تعلق نہیں رکھتی ہیں اور تقریبا 22 سالوں نے ان کی شادی کو مکمل کیا اور ان کی صرف 1 بیٹی نشمیہ شیخ ہے۔

نشمیہ شیخ کی عمر تقریبا 20 20 سال ہے اور وہ اپنی والدہ نوشین کی وہی نقل ہیں اب بھی کسی ڈرامے میں بطور اداکار نہیں دکھائی گئیں لیکن وہ ایک خوبصورت اور خوبصورت لڑکی ہے جس میں یہ شوبز کی دنیا کو پیشے کے طور پر لے جاسکتی ہے۔ اس کی کزن شہزاد شیخ اور شہروز سبزواری ڈرامہ انڈسٹری کے سب سے زیادہ رجحان رکھنے والے اداکار ہیں۔

سلیم شیخ 53 سال کی عمر میں پہنچ گئے لیکن پھر بھی وہ نوجوان کو ایک ہوشیار دکھائی دیتے ہیں وہ صرف ورزش اور مناسب غذا کے ذریعہ خود کو برقرار رکھتے ہیں۔ انہوں نے کئی فلموں میں بھی کام کرنے والی ایک فلم یہ دل آپ کا ہوا سلیم شیخ کی سب سے زیادہ درجہ بندی کرنے والی فلم ہے جس کی ہدایتکاری ان کے بھائی جاوید شیخ نے کی ہے۔

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *