Sadaf Kanwal wearing an inappropriate Collection at beach 2021

Sadaf Kanwal wearing an inappropriate Collection at beach 2021

Table of Contents

صدف کنول ساحل سمندر پر نامناسب کلیکشن پہنے ہوئے

صدف کنول ایک ایسی اداکارہ ہیں جو سپر ہٹ پروجیکٹس میں کام کرتی ہیں الیف صدف کے ایک بہترین ڈراموں میں سے ایک ہے جو حمزہ علی عباسی اور سجل علی کے ساتھ کام کررہی ہے۔ وہ ایک گلیمرس ماڈل ہے جس نے لباس کے مختلف برانڈ شوٹ کئے۔ وہ ٹی وی اشتہاروں میں بھی کام کرتی ہے۔ شہروز سبزواری کی دوسری بیوی نے مناسب لباس پہنا جو ساحل سمندر پر ہمارے رواج اور روایات کے مطابق نہیں ہے۔

صدف نے ڈسپلے کے ساتھ ہی شوبز کا ذریعہ معاش شروع کیا اور تھوڑے ہی عرصے کے بعد اپنی عظمت اور یقین دہانی کے ساتھ ٹرانسمیشن بزنس کو کنٹرول کرنا شروع کردیا۔ صدف نے مختلف ابتدا کاروں اور چیکوں کے ساتھ کام کیا ہے اور ان تمام سالوں میں ان کی بڑی توثیق ہوئی ہے۔

صدف نے لکس اسٹائل گرانٹس کے ذریعہ ‘بہترین ابھرتی ہوئی صلاحیت’ اور ‘ماڈل آف دی ایئر’ گرانٹ جیتا ہے۔ اس کے علاوہ انہیں ڈیزائن ڈھانچے میں ‘ڈھال کی رانی’ بھی دی گئی۔ اس نے 2014 میں اے آر وائی زندگی کے ٹیلی ویژن سیکوئینسی ’’ میکا اور ساسورل ‘‘ کے ساتھ چھوٹی اسکرین کے ذریعے اپنی اداکاری کا تعارف کیا تھا۔

جب شہروز سبزواری سیر Yous یوسف سے علیحدگی اختیار کرچکے تھے تو ، پورے ویب پر مبنی میڈیا شہروز کی جانچ پڑتال کرتے ہوئے دیکھا گیا تھا کہ اس نے اس کے ساتھ بہت اچھا سلوک کیا ہے۔ ابھی تک ، موجودہ وقت تک ، ان دونوں میں سے کسی نے بھی ان کی علیحدگی کے پیچھے وضاحت کا اظہار نہیں کیا ہے۔ علیحدگی کے بعد ، سائرا یوسف بھی اسی طرح شوبز بزنس کو وقت کی پیش کش کررہی ہیں اور وہ فوٹوشوٹ کو مستقل نمائش میں دکھاتی ہیں۔

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *