Saba Qamar enjoying the start of Summer at beach with awesome look 2021

Saba Qamar enjoying the start of Summer at beach with awesome look 2021

Table of Contents

صبا قمر ساحل سمندر پر موسم گرما کے آغاز سے ایک حیرت انگیز نظر کے ساتھ لطف اندوز ہو رہی ہیں

صبا قمر پاکستانی ڈراموں اور ماڈلنگ انڈسٹری کی شاہی اداکارہ اور ماڈل ہیں۔ وہ زیادہ تر کچھ انوکھے پروجیکٹس میں مزاج اداکارہ ہوتی ہیں جن کے بارے میں وہ دوسرے لوگوں کے خیال میں سنجیدہ نہیں ہوتی ہیں۔ صبا کام کر رہی ہیں ایک بڑی اور سپر ہٹ سیریل ہے لیکن اپنے نئے ڈرامے کا نام باضابطہ طور پر سامنے نہیں لا رہی ہے۔ پچھلے دن وہ بیچ میں کچھ انوکھا اور آؤٹ گلاس ڈریس پہنے ہوئے تھی اور کچھ نادر نظر دکھائی دیتی تھی۔

صبا قمر کا تصور صوبہ قمر زمان 5 اپریل 1984 کو ، حیدرآباد ، سندھ میں ہوا تھا۔ اس وقت جب وہ صرف 3 سال کی تھی ، اس نے اپنے والد کو کھو دیا۔ اس کی والدہ قریب چھ بچوں کے ساتھ گوجرانوالہ آئیں۔ صبا قمر کی بلوغت گوجرانوالہ میں گزری۔

صبا قمر نے 2017 میں فلم ’ہندی میڈیم‘ سے بالی ووڈ میں قدم رکھا جو ایک زبردست ہٹ میں تبدیل ہوا۔ اسی طرح انہوں نے اردو 1.. پر نشر ہونے والی بائیوپک ٹی وی فلم ’’ باغی ‘‘ میں قندیل بلوچ کا حصہ سنبھال لیا۔ انہوں نے اے آر وائی کمپیوٹرائزڈ کے ڈرامہ نگاری ‘بشرام’ کے لئے ‘بہترین تفریحی گرانٹ’ حاصل کیا۔

صبا قمر سال 2021 میں ، اس وقت ان کی عمر 36 سال ہے۔ اس وقت تک ، جب تک وہ کنواری کی طرح خود کو بالکل فٹ اور ٹھوس رکھتی ہے ، اس وقت تک اور کیا بات ہے۔ اس کے علاوہ ، اسے خوشی ہے کہ وہ غیر معمولی قابلیت کے ساتھ وسیع پیمانے پر نوکریاں کھیلنے کا اختیار حاصل کرسکتا ہے۔ اس بنیاد پر کچھ اہم بات کہ صبا قمر کی پیش گوئی کی جانے والی ڈرامائی نگاہی نمایاں ہونے سے پہلے ہی موجود ہے۔ نیز ، یہ اس قابل تفریح فن کا معیار ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *