Nida Yasir looking Stunning with her Elder Daughter Birthday

0
7
Nida Yasir looking Stunning with her Elder Daughter Birthday
Nida Yasir looking Stunning with her Elder Daughter Birthday

Table of Contents

ندا یاسر اپنی بڑی بیٹی کی سالگرہ کے ساتھ شاندار نظر آرہی ہیں

ندا یاسر ایک پاکستانی مشہور میزبان اور فیشن اور اداکاری کی صنعت میں انتہائی دل چسپ مشہور شخصیت ہیں ان کے شوہر یاسر نواز پروڈیوسر ہیں اور بہت سے ہٹ ڈرامے تخلیق کرتی ہیں۔ نڈا کا سب سے خوبصورت اور خوبصورت کنبہ ہے اس کے 3 بچے ہیں سلہ یاسر نڈا کی بڑی بیٹی ہے اور حال ہی میں وہ مداحوں کے ساتھ اپنی سالگرہ کے اشتراک کے کلکس مناتی ہیں۔

نیدا یاسر نے الیکٹرانک میڈیا کے آغاز کے دن ہی اپنے کیریئر کی شروعات سوشل میڈیا پر کردی۔ کیونکہ ہر شخص آسانی سے سوشل میڈیا کے ذریعہ اپنی آواز بلند کرتا ہے۔ وہ معاون کردار میں اپنے کیریئر کا آغاز کرتی ہے۔ نڈیانان میگا ہٹ سیریل ہے جس میں فیملی اداکار ندا یاسر ، دانش نواز اور یاسر نواز کے ساتھ کام کررہے ہیں اس سیریل کی مرکزی کاسٹ ہیں۔

وہ نادانیان میں 15 سال پرانے ڈرامہ کو دوبارہ جیو کیانی پر دوبارہ نشر کرتی نظر آرہی ہیں اور اب بھی اس سیریل کو دیکھنے کے لئے لوگوں کو راغب کرنے کی طاقت رکھتے ہیں۔ 15 سال بعد وہ مکمل طور پر تبدیل ہوگئی ہے اور کسی طرح بوڑھی عورتوں کی تلاش کر رہی ہے۔ وہ صرف اپنے شو گڈ مارننگ پاکستان کی میزبانی کرتی ہیں اور اپنی فیملی کے ساتھ اپنی زندگی سے لطف اٹھاتی ہیں۔

یاسر نواز اور ندا یاسر نے اپنے انسٹاگرام پر کچھ نئے منصوبے شروع کیں اور کلک شیئر کیں لیکن پروجیکٹ کے مخصوص نام یا نوعیت کا ذکر نہیں کیا۔ ندا نے 2025 میں 3 سال کے بعد 50 سال کی عمر میں تقریبا tou چھو لیا وہ پاکستان کی سب سے بڑی عمر کی خاتون اور بہترین میزبان ہوں گی۔ ندا یاسر کی بیٹی سلہہ بھی خوبصورت اور دلکش ہیں یہ بطور اداکار یا ماڈل ان کا پیشہ لے سکتی ہیں۔

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here