Minal Khan and Saboor Ali Gathering with Areeba Habib at Lunch

Minal Khan and Saboor Ali Gathering with Areeba Habib at Lunch

Table of Contents

لنچ میں عریبہ حبیب کے ساتھ مینل خان اور صبور علی اجتماع

منل خان اور صبور علی کی مضبوط پابندی ہے وہ ساتھی ہونے کے ساتھ ساتھ اچھے فریند بھی ہیں۔ منل نے حال ہی میں موشین اکرم کے ساتھ منگنی کی تھی وہ شوبز انڈسٹری سے تعلق نہیں رکھتا ہے لیکن محسن اس رات کے کھانے پر منال کے ساتھ ہر جگہ موجود ہے وہ بھی وہاں تھا۔ صبور علی پاکستانی شوبز انڈسٹری کی ایک حیرت انگیز اداکارہ اور ماڈل ہیں۔

اریبہ حبیب نے بطور پروڈیوسر اپنے کیریئر کا آغاز کیا اور اب وہ ایک اداکارہ کے طور پر بھی کام کررہی ہیں انہوں نے کچھ میگا ہٹ پروجیکٹس بھی کیں اور انھیں ڈرامہ کوئ چند رخ نے عمران عباس اور عائزہ خان کے ساتھ کام کرنے اور اے آر وائی ڈیجیٹل جالان کے حالیہ میگا پروجیکٹ سے بھی کام کیا۔ امداد عرفانی اور مینل خان کے ساتھ۔

یاسر حسین کے ساتھ کام کرنے والی منل خان کا آنے والا ڈرامہ پیاس شاید ایک سپر ہیٹ سیریل بن سکتا ہے کیوں کہ وہ اتنی معصوم گاؤں کی لڑکی نظر آتی ہے۔ جالان ڈرامہ میں منفی کردار ادا کرنے کی وجہ سے آج کل مِنل کے پرستار بہت ناراض ہیں لیکن اس کے پیاس کے نئے ڈرامے کے بعد وہ شاید منل کو پھر سے پیار کرسکتی ہے۔  Khanمنل خان نے کچھ خوبصورت اور پیاری کلکس شیئر کیں جس میں ان کا چہرہ کا دلال ہے اور سمر آف پِمپل کا عنوان۔

صبور علی پاکستانی ڈرامہ انڈسٹری کی اچھی طرح جانتی شخصیت ہیں ، صبور ، تبیش شو ، سچے طور پر ایماندار ہونے میں ، اور تبیش نے کچھ بالغ سوالات پوچھتے ہیں ، اور یہ سبور علی کا سب سے وائرل شو ہے۔ اس کے ڈرامہ فطرات کی کامیابی کے بعد ، اس طرح کا منفی کردار پھر سے ادا ہوسکتا ہے۔

منل خان اور اریبہ حبیب سبور علی کے ساتھ دوپہر کے کھانے میں منسل کے منگیتر محسن اکرم بھی تھے ، وہاں کچھ خوبصورت کلکس بھی دیکھنے کو ملے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *