Kinza Hashmi Celebrate her Birthday with Aiman and other friends 2021

Kinza Hashmi Celebrate her Birthday with Aiman and other friends 2021

Table of Contents

کنزہ ہاشمی اپنی سالگرہ ایمن اور دیگر دوستوں کے ساتھ منا رہی ہیں

کِنزا ہاشمی اب 24 سال کی ہو گئی ہیں اور شوبز دوستوں کے ساتھ اپنی 24 ویں سالگرہ مناتی ہیں ، خصوصی طور پر ایمن اور مینل خان اور کئی دیگر شوبز دوستوں کو مدعو کیا گیا تھا۔ صبور عیلی بھی اس ایونٹ کے مرکزی مہمان تھے کیونکہ صابر نے بھی گذشتہ ہفتے اپنی سالگرہ منائی تھی اور وہ کنزہ سے مناتی ہیں۔

کُنزا ایک ابھرتی ہوئی اسٹار اداکارہ ہیں وہ پاکستانی ڈرامہ انڈسٹری کی انتہائی ماہر شخصیت ہیں زیادہ تر وہ ایک بہت ہی فعال اور متحرک لڑکی کا کردار ادا کرتی ہیں بعض اوقات یہ منفی کردار بھی بن سکتی ہے۔ کُنزا نے اپنے کیریئر کی شروعات 2014 میں ٹی وی اشتہاروں اور ماڈلنگ کی دنیا میں کام کرنے کے بعد کی تھی جب وہ ڈراموں میں معاون کردار میں نظر آئیں۔

کنزہ نے اپنی سالگرہ کے موقع پر ایک بڑے فنکشن کا بندوبست کیا اور اپنی سالگرہ کے موقع پر بہت ساری کنودنتی شوبز شخصیات کو مدعو کیا لیکن وہ خصوصی فوٹو گرافر کو ترجیح نہیں دیتی ہے اور نہ ہی بہت ساری تصاویر پر کلیک کرتی ہے اور نہ ہی انسٹاگرام پر مداحوں کے ساتھ کچھ کلکس شیئر کرتی ہے۔ کنزہ کا 4.2 ملین انسٹا کنبہ ہے جس میں بہت تعاون اور محبت ہے۔

انہوں نے کئی ہٹ پروجیکٹس میں بہت سی کامیابیاں حاصل کیں۔ اروان کزنہ ہاشمی کا مشہور اور میگا ہٹ سیریل ہے جس میں اعجاز اسلم اور عدیل چودھری کے ساتھ مرکزی کردار کے طور پر کام کررہے ہیں۔ وہ سماجی بہبود کے لئے بھی کام کر رہی ہیں انہوں نے ایک مختصر فلم لیک کی ویڈیو کی جو اسے جلد ہی ریلیز کیا جائے گا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *