HomeWeight LossHow to lose weight: eat pizza, say experts

How to lose weight: eat pizza, say experts

Table of Contents

آخر کار ہمارے خواب سچ ہو گئے! مینز ہیلتھ میں شائع ہونے والی ایک تحقیق میں انکشاف ہوا ہے کہ پیزا کھانے سے آپ کا وزن کم ہونے میں مدد ملتی ہے۔ نہیں ، یہ کوئی مذاق نہیں ہے۔ اہم بات یہ ہے کہ پیزا کو کس طرح اور کب کھایا جائے ، اور برائٹ سائیڈ آپ کو اس کی وضاحت کرنے جارہا ہے۔

ہم سب فٹ ہونا چاہتے ہیں ، لیکن حقیقت یہ ہے کہ پرہیز کرنا ہم میں سے بہت سے لوگوں کے لئے ایک ڈراؤنا خواب ہے۔ ابھی تک ہمارے بہت سے پسندیدہ کھانے پینے کی چیزیں ترک کرنا تقریبا ناقابل فہم ہے۔

مینز ہیلتھ میں پرتگال سے شائع ہونے والی تحقیق سے پتہ چلتا ہے کہ جو لوگ ہفتے میں ایک بار “ڈے رخصت” لیتے ہیں اور پیزا ، آئسکریم ، یا کوئی اور قصوروار خوشی کھاتے ہیں وہ اپنے وزن میں کمی کے منصوبے پر زیادہ حوصلہ افزائی کرتے ہیں اور زیادہ پرعزم ہیں۔

اس تحقیق میں لوگوں کے دو گروہوں کا موازنہ 10،500 کیلوری فی ہفتہ ہے۔ دوسرے گروپ کے ڈائیٹرز کو اتوار کے دن جو چاہیں کھانے کی اجازت تھی۔ دونوں گروپوں کے وزن کی مقدار میں کوئی بڑا فرق نہیں تھا ، لیکن وہ شرکا جنہوں نے ایک دن کی چھٹی لی تھی وہ زیادہ خوش اور غذا کے ساتھ قائم رہنے کے لئے زیادہ حوصلہ افزا تھے۔

اس کا مطلب یہ ہے کہ اگر آپ پرہیز کے بارے میں سوچ رہے ہیں تو ، ہفتے میں ایک دن قصوروار خوشی والے کھانے کے لate نامزد کریں۔ اہم بات یہ ہے کہ آپ اپنے روزانہ (یا ہفتہ وار) کیلوری کے حساب سے رہیں نہ کہ زیادہ خوراک حاصل کریں۔

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular

Recent Comments