HomeBollywood NewsAfter Kriti Sanon and Deepika Padukone, Kareena Kapoor Khan to play Sita...

After Kriti Sanon and Deepika Padukone, Kareena Kapoor Khan to play Sita in KV Vijayendra’s next

Table of Contents

کریتی سانون اور دپیکا پڈوکون کے بعد ، کرینہ کپور خان اگلے کے وی وجیندر میں سیتا کا کردار ادا کریں گی

بڑا اعلان آخرکار آج نکلا اور بلیوں کو تھیلے سے باہر کردیا۔ اوم راؤٹ کا بڑا مقناطیسی آدی پورش ، جو رامائن پر مبنی ہے ، کریتی سانون پربھاش رام کے مقابل سیتا کے جوتوں میں قدم رکھیں گے۔ لیکن اتفاقی طور پر ، مہاکاوی پر دو اور منصوبوں کی منصوبہ بندی کی جارہی ہے۔ مدھو منٹینا ہندوستانی مہاکاوی کا ایک بہت بڑا 3D ورژن تیار کررہے ہیں جس میں دیپیکا پڈوکون سیتا اور ہریتک روشن کے ساتھ راون ہیں۔ اور حال ہی میں ، ہدایتکار علاوق دیسائی نے اپنی اگلی عنوان سیتا – دی اوتار کا باضابطہ اعلان کیا ، جسے باہوبلی مصنف کے وی وجیندر پرساد نے لکھا ہے۔

جب کہ بہت ساری اداکارائیں ٹائٹلر کردار ادا کرنے کے لئے تنازعہ میں تھیں ، میکرز کے پاس پہلی پسند ہے – کرینہ کپور خان! ایک ذریعہ ہمیں بتاتا ہے ، “علاؤکک اور وجئےندر پرساد دونوں ہی محسوس کرتے ہیں کہ کرینہ اس کردار کے لئے موزوں ہوں گی۔ ان کا رامائن سیتا کے نقطہ نظر سے ہے ، جو اس پائپ لائن میں موجود دیگر دو منصوبوں سے بھی بہت مختلف ہے۔ عالیہ بھٹ پر بھی غور کیا جارہا ہے لیکن یہ کرینہ ہیں جن سے پہلے میکرز نے بات کی ہے۔

 

 

After Kriti Sanon and Deepika Padukone, Kareena Kapoor Khan to play Sita in KV Vijayendra’s next

مخبر نے مزید کہا ، “بیبو کو یہ نظریہ بہت پسند آیا ہے اور چونکہ اس کا ٹائٹلر رول ہے ، اس کے پاس ان کی اسکرین کی اکثریت اڈی پورش اور رامائن 3D کے برعکس ہوگی جہاں مرد فریموں پر حاوی ہیں۔ کرینہ کی ٹیم اب تاریخوں اور اجرت کا پتہ لگائے گی۔ اسی طرح۔ ایک بار جب طریق کار پر کام ہوجائے گا تو ، اس کا باضابطہ اعلان کیا جائے گا۔ اگر معاملہ میں ، یہ کرینہ کے ساتھ کام نہیں کرے گا ، تو عالیہ ان دنوں کی داستان کے لئے دوسرا انتخاب ہے۔ یہ دیکھتے ہوئے کہ کرینہ نے مصنف کے پروجیکٹس کے لئے ہمیشہ ہی اپنی محبت کا اظہار کیا ہے ، یہ دیکھنا دلچسپ ہوگا کہ انھوں نے اپنے کردار کو اسکرین پر زندہ کرتے ہوئے دیکھا!

 

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular

Recent Comments